12 lutego 2016

WYNIKI PUCHARU NARODÓW - UJEŻDŻENIE (link)

W celu zapoznania się z wynikami Pucharu Narodów w ujeżdżeniu, zapraszam na

edit (10:27, 13.02)
odpowiedź na komentarz pod artykułem na Equestrian Way:
punktację ustaliłam przy ocenianiu, a ponieważ każdy zgłosił po trzy konie, to nie mogło być żadnych wątpliwości. jak to jest na pucharze narodów to punkty się sumują i wygrywa państwo z największą ilością punktów. niestety czasem był problem i zastanawiałam się, kiedy w jednym konkursie były po dwa konie.
niestety nie wiedziałam, jak inaczej mam to oceniać, a taki system wydawał mi się odpowiedni.
oceniałam przede wszystkim po zdjęciach.
ale spokojnie - kolejne zawody ocenia Chvmpvgne, może ona wprowadzi jakiś porządek ;)


a tymczasem, to wy proponujecie jakiś system? bo naprawdę do głowy nie wpadł mi żaden, oprócz tego. najwyżej przy następnych zapisach będzie jasno powiedziane, że TRZEBA zgłosić tyle i tyle koni. a może należałoby to urządzić na trzy dni? więcej punktów i ogólnie bardziej realnie.



Dogadałam się z Chvmpvgne co do oceniania, i dzięki Zafirze, która podrzuciła nam pomysł Shailary, doszłyśmy do wniosku, że będziemy oceniać tą samą drogą. Oczywiście zamieścimy odpowiedni kredyt i dopiskę o twórcy tego sposobu! :)
Oto wzór naszej tabelki z wynikami na kolejną część pucharu narodów:

Do klasyfikacji końcowej nie będzie liczył się wynik, a ocena. Wynik będzie mówił jedynie o osiągnięciu konia, które wpiszemy do jego boksu - w tym przypadku będzie liczony przez sekundy i błędy. Koń z oceną 3/10, ale najlepszym przejazdem może wygrać konkurs, jednak w klasyfikacji końcowej ocena 3 nie będzie dawała zadowalającego rezultatu.
Koni będzie można zgłosić bez liku, ponieważ liczona będzie średnia ocen koni.
Można zgłosić jednego konia, który otrzyma ocenę 9, a wtedy skończymy z wynikiem 9, albo zgłosić wiele koni (dajmy na to, że 7), ale ich oceny będą wyglądały następująco: 3,2,5,9,1,8,4, co da 4,57.


8 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem klasyfikacja generalna jest trochę niesprawiedliwa, bo powinny o niej decydować same wyniki, a tymczasem kluczowa była tam też ilość koni :P Więc taka ja, która zgłosiłam trzy konie, w klasyfikacji generalnej nie powinnam poradzić sobie lepiej niż jakiś inny jeden koń z 50 treningami i kilometrowym opisem xD Black Power ma genialne konie i dziewczyny zasłużyły na pierwsze miejsce, ale co by było gdyby zgłosiły tylko jednego konia zamiast trzech? Automatycznie spadają na sam dół bez względu na jego wynik. Proponuję wykombinować jakiś fajny system :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Zafirą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również muszę się zgodzić, niemniej jednak jestem trochę zdziwiona wynikami moich koni - chyba nie jest to tajemnicą, że przy kadrze x koni skokowych mam jedyne trzy ujeżdżeniowce, w dodatku takie, na których się kompletnie nie skupiam. oczywiście, że jestem zadowolona z rezultatu, w końcu to tylko wirtual, a koniki ładne, ale według mnie na wyższe miejsce zasługiwały inne stajnie.
    co do punktów, to sama nie wiem jak bym takie zawody oceniała, ale jestem zdecydowanie za wymyśleniem jakiegoś jawnego systemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również się zgadzam z dziewczynami. Niemniej jednak z wyników jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jeśli rozłożymy to na trzy dni, to ciągle większe szanse mają osoby, które zgłaszają więcej słabszych koni niż jednego genialnego :P Może lepiej zapisywać punkty, dla każdego konia, oceniać bardziej szczegółowo i wyciągać z tego średnią? Wiem, że Shailara tak ocenia konie na Arabian Olympics i to w sumie dobrze działa, choć jest z tym więcej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę nie wprowadzajcie zasady że "trzeba zgłosić tyle i tyle koni"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli nie startowałam w ujeżdżeniu, to czy mogę zgłosić się do skoków jak będą?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

© Agata | WS | Big Hero 6 Disney | X X.